Scroll Top

Checked!

Regelmatig onderhoud is essentieel om veilig met je computer te kunnen werken. Denk aan het installeren van de updates van het besturingssysteem of het bijwerken van naar de nieuwste versies van je geïnstalleerde software. Een klusje wat vaak vergeten wordt.

Met CHECKED! voeren we regelmatig een diagnose uit op jouw systeem. Zo weten wij vaak al dat er wat mis is voordat je het zelf merkt.

Zelf eens zien hoe het werkt? Via de knop hieronder kan je de software downloaden en uitvoeren.

Instap
€6.99
per maand
Maandelijkse diagnose
Korting op arbeidsloon
Inclusief ESET
Smart Security Premium
Hulp op afstand*
Jaarlijks onderhoud
meerprijs per licentie
€ 3,- per maand
Compleet
MEEST GEKOZEN
€10.99
per maand
Wekelijkse diagnose
Korting op arbeidsloon
Inclusief ESET
Smart Security Premium
Hulp op afstand*
Jaarlijks onderhoud
meerprijs per licentie
€ 4,- per maand
Luxe
€14.99
per maand
Wekelijkse diagnose
Korting op arbeidsloon
Inclusief ESET
Smart Security Premium
Hulp op afstand*
Jaarlijks onderhoud
meerprijs per licentie
€ 4,- per maand

    Vraag CHECKED! via onderstaand formulier aan

    Hoe gaan wij te werk?

    Diagnosetool
    We installeren een diagnosetool op het systeem die periodiek een scan van het systeem maakt. Deze tool verzamelt voor ons de technische informatie van het systeem. Wij zorgen voor de verwerking van deze rapportages en zullen proactief handelen wanneer we een storing of defect vaststellen. Tijdens het uitvoeren van de scan en het verwerken van de rapportages verwerken wij op geen enkele wijze persoonlijke informatie. The Glitch heeft dus geen inzage in je persoonlijke data, email of internetgebruik.
    ESET Smart Security Premium
    Afhankelijk van je abonnement installeren we ook ESET Smart Security Premium op je systeem. De software configureren we voor optimale werking.

    Zo zorgt Smart Security Premium er voor dat je ongestoord bestanden kan downloaden en e-mailbijlages kan openen, genereer je veilige wachtwoorden die je kan delen met je andere apparaten. Versleutel je je bestanden, zodat bij diefstal niemand je gegevens kan zien en wordt je beschermd tegen allerlei soorten online bedreigingen.
    We constateren een storing
    Zodra wij vaststellen dat er een storing of defect is, zullen wij jou daar zo snel als mogelijk van op de hoogte stellen. Afhankelijk van het gekozen abonnement en het vastgestelde probleem kunnen wij proberen het probleem op afstand oplossen* of zal het systeem moeten worden afgegeven voor reparatie in onze Technische Dienst. Als abonnee ontvang je een korting op het werkplaatstarief. Deze korting geld niet op eventueel te gebruiken onderdelen of materialen. (*) De hulp op afstand is alleen voor vastgestelde problemen. Aanvullende vragen worden gefactureerd
    Looptijd en betaling
    De looptijd bedraagt minimaal 12 maanden, waarbij de betaling maandelijks plaatsvind via automatische incasso. Deze incasso plannen wij rond de 25e van de maand. Na het eerste jaar wordt het abonnement op Checked Instap maandelijks verlengd met een opzegtermijn van 1 maand. Wanneer je na een jaar kiest voor verlenging van Checked Compleet of Luxe zal hiervoor een nieuw jaarabonnement worden aangegaan.
    Winkelmandje
    Close
    Cart
    • No products in the cart.
    Your cart is currently empty.